| Ognisko TKKF "Chemik" | Strona główna |

REGULAMIN
XXIII Spartakiady Pracowników
Zakładów Azotowych "Puławy" SA w Puławach na rok 2001

Spis treści:

I. Cel SpartakiadyVI. Zgłoszenie
II. OrganizatorzyVII. Punktacja
III. Termin i miejsceVIII. Nagrody
IV. DyscyplinyIX. Zasady finansowania
V. UczestnictwoX. Postanowienia końcowe

I. Cel Spartakiady
  • Podnoszenie sprawności fizycznej i zdrowotnej załogi Zakładów Azotowych "Puławy" SA oraz pracowników podmiotów gospodarczych wyodrębnionych z Zakładów.
  • Upowszechnianie oraz popularyzowanie sportu masowego i rekreacji.
  • Zapewnienie pracownikom możliwości systematycznego udziału w popularnych formach masowej kultury fizycznej i wypoczynku.
  • Prowadzenie współzawodnictwa sportowego pomiędzy jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w Spartakiadzie, wyłonienie najbardziej usportowionej jednostki organizacyjnej i najsprawniejszych pracowników.
  • Integracja środowiska pracowniczego Zakładów Azotowych "Puławy" SA
II. Organizatorzy

Organizatorem XXIII Spartakiady są Zakłady Azotowe "Puławy" SA oraz Ognisko TKKF "Chemik".

III Termin i miejsce
  1. Poszczególne dyscypliny Spartakiady rozgrywane będą w okresie od stycznia do grudnia 2001r. z wyłączeniem m.-cy VII i VIII. Konkurencje sportowe rozegrane zostaną na obiektach sportowych zabezpieczonych przez Zakłady Azotowe "Puławy" SA i Ognisko TKKF "Chemik", zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Dokładne informacje dotyczące poszczególnych dyscyplin zawarte będą w szczegółowych regulaminach technicznych i rozesłane zostaną zainteresowanym z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
IV Dyscypliny
- wliczane do końcowej punktacji indywidualnej i drużynowej Spartakiady
  1. pływanie
  2. wielobój zręcznościowy
  3. brydż sportowy
  4. biegi przełajowe
  5. wędkarstowo
  6. kolarstwo
  7. wielobój lekkoatletyczny
  8. kometka
  9. warcaby
  10. szachy
  11. dwubój zimowy
- wliczane wyłącznie do końcowej punktacji indywidualnej Spartakiady
  1. tenis stołowy
- wliczane wyłącznie do końcowej punktacji drużynowej Spartakiady
  1. piłka nożna
  2. "UNIHOC"
  3. mini-koszykówka
  4. siatkówka
  5. dwa ognie
  6. drużynowe ringo
  7. przeciąganie liny
  8. tenis stołowy (drużynowy)
V Uczestnictwo
  1. W Spartakiadzie mogą uczestniczyć wszyscy pracownicy Zakładów Azotowych "Puławy" SA oraz pracownicy spółek "córek" powstałych na bazie komórek organizacyjnych Zakładów oraz emeryci i renciści z tych podmiotów gospodarczych.
  2. Uczestnicy reprezentują dany zakład (wydział, spółkę , którego są pracownikami emerytami (rencistami) wg podziału komórek organizacyjnych do współzawodnictwa sportowego na 2001r., określonego w Załączniku Nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. W dyscyplinach: pływanie, kolarstwo, wielobój lekkoatletyczny, biegi przełajowe, ustala się podział na następujące kategorie wiekowe:
    • mężczyźni: do 29 lat, 30 - 35 lat, 36 - 45 lat, 46 lat i więcej
    • kobiety: do 35 lat, 36 lat i więcej
VI Zgłoszenie

Zgłoszenia przyjmowane będą w terminach określonych w regulaminach technicznych poszczególnych dyscyplin.

VII Punktacja
  1. Punktacja drużynowa przedstawia się następująco:
    za I miejsce -17 pkt.
    za II miejsce -16 pkt.
    za III miejsce -15 pkt., itd.

  2. W konkurencjach w których miejsca zawodników brane będą do punktacji zespołowej danej konkurencji
    za I miejsce -100 pkt.
    za II miejsce -99 pkt.
    za III miejsce -98 pkt., itd.

  3. Punktacja indywidualna dla kobiet i mężczyzn do łącznej punktacji XXIII Spartakiady, liczona będzie na zasadach:
    za I miejsce -100 pkt.
    za II miejsce -99 pkt.
    za III miejsce -98 pkt., itd.

  4. Przy obliczaniu indywidualnej punktacji ogólnej Spartakiady, nie będzie się brało pod uwagę jednej konkurencji w których dany zawodnik uzyskał najmniej punktów.
  5. O zwycięstwie zakładu /wydziału, spółki, w Spartakiadzie decyduje suma uzyskanych punktów w poszczególnych dyscyplinach sportowych.
VIII Nagrody
  1. Za zajęcie trzech kolejno najlepszych miejsc, w końcowej drużynowej klasyfikacji Spartakiady, spośród komórek organizacyjnych Zakładów Azotowych "Puławy" SA przyznaje się niżej wymienione nagrody:
    I miejsce:
    Wycieczka dla maksymalnie 40 osób o porównywalnym koszcie 3-dniowego pobytu w D.W. "Jawor" (noclegi i przejazd, bez wyżywienia) wyliczona w momencie organizacji wyjazdu.
    II miejsce:
    Wycieczka dla maksymalnie 40 osób o porównywalnym koszcie 2-dniowego pobytu w D.W. "Jawor" (noclegi i przejazd, bez wyżywienia) wyliczona w momencie organizacji wyjazdu.
    III miejsce:
    Wycieczka dla maksymalnie 40 osób o porównywalnym koszcie 1-dniowego pobytu w D.W. "Jawor" (noclegi i przejazd, bez wyżywienia) wyliczona w momencie organizacji wyjazdu.
  2. Wyliczona w ten sposób kwota na wycieczki, może być wykorzystana w innej formie turystyczno-wypoczynkowej po akceptacji Głównego Specjalisty ds. Administracyjno-Socjalnych.
  3. Środki na w/w nagrody zabezpieczają Zakłady Azotowe "Puławy" SA z Zakładowego Funduszu Socjalnego i w zawiązku z tym przyznane zostaną wyłącznie dla pracowników tych Zakładów.
  4. W przypadku zajęcia w drużynowej punktacji ogólnej Spartakiady miejsc I-III przez spółki "córki", Zarząd Ogniska TKKF "Chemik" zwróci się do Zarządów tych jednostek z prośbą o ufundowanie nagród końcowych dla swoich pracowników.
  5. Pozostałe nagrody są finansowane bezpośrednio przez Ognisko TKKF "Chemik" dla wszystkich uczestników Spartakiady i tak:
    • Za zajęcie miejsc od I do III w ogólnej punktacji drużynowej Spartakiady, dodatkowo przyznane zostaną puchary i dyplomy.
    • Dla 10 najlepszych mężczyzn i 5 kobiet w ogólnej indywidualnej klasyfikacji Spartakiady przyznane zostaną nagrody rzeczowe.
    • Zarząd Ogniska TKKF "Chemik" przyzna puchar dla jednostki organizacyjnej, która wyróżniła się w XXIIII Spartakiadzie. Puchar przyznawany jest uznaniowo.
    • Za zajęcie I miejsc w grach zespołowych tj. siatkówka, piłka nożna, "dwa ognie", drużynowe ringo, "UNIHOC", drużynowy tenis stołowy, przeciąganie liny, mini koszykówka przyznane zostaną puchary.
    • W dyscyplinach indywidualnych zostaną przyznane nagrody rzeczowe i dyplomy, ilość miejsc nagrodzonych zostanie określona w regulaminach technicznych tych konkurencji.
IX Zasady finansowania

Koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem konkurencji spartakiadowych ponosi Ognisko TKKF "Chemik".

X Postanowienia końcowe
  1. Zgłaszający ma obowiązek w razie potrzeby potwierdzenia zgłoszeń uczestnictwa przez lekarza zakładowej przychodni zdrowia ze stwierdzeniem zdolności do udziału w zawodach.
  2. Ewentualne odwołania dotyczące wyników poszczególnych konkurencji powinny spływać do organizatora w terminie do 7 dni od daty ogłoszenia komunikatu końcowego konkurencji. Po upływie tego terminu odwołania nie będą rozpatrywane.
  3. Prawo interpretacji niniejszego Regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorom.

Załącznik Nr 1
Orientacyjny terminarz konkurencji XXIII Spartakiady Pracowników
Zakładów Azotowych "Puławy" SA w 2001r

1.pływaniestyczeńpływalnia hali sportowej
2.drużynowe ringostyczeńhala sportowa
3.kometkalutyhala sportowa
4.dwa ognielutyhala sportowa
5.wielobój zręcznościowymarzechala sportowa
6.tenis sotołowy (indywidualnie)marzechala sportowa
7.brydż sportowymarzec/kwiecieństołówka
8.biegi przełajowekwiecieńokolice stadionu
9.piłka nożnamajstadion
10.wędkarstwomajosadnik
11.kolarstwoczerwiecstadion
12.wielobój lekkoatletycznyczerwiecstadion
13.przeciąganie linyczerwiecstadion lub Wólka Profecka
14."UNIHOC"wrzesieńhala sportowa
15.mini-koszykówkawrzesieńośrodek w Wólce Profeckiej
16.siatkówkapaździernikhala sportowa
17.tenis stołowy (drużynowy)listopadhalasprtowa
18.warcabylistopadstołówka
19.szachylistopadstołówka
20.dwubój zimowyluty lub grudzieńWłostowice

Podział organizacyjny współzawodnictwa sportowego w 2001r. w ramach
XXIII Spartakiady Pracowników Zakładów Azotowych "Puławy" SA.

1. PA10. Autozap
2. PN11. Mezap
3. PM12. Masz-zap
4. PK13. Elzap
5. PL14. Pia-zap
6. PG15. Sto-zap
7. PH16. Energezap
8. Prozap17. Komórki pozaprodukcyjne ZAP
9. Remzap 

Aneks nr 1
do Regulaminu XXIII Spartakiady Pracowników
Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. w Puławach na rok 2001

W związku ze zmianami organizacyjnymi w Z.A. "Puławy" S.A. (wyłączenie DW "Jawor" ze struktury organizacyjnej) oraz w celu ujednolicenia sposobu wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na nagrody z Z.F.Ś.S., w Regulaminie XXIII Spartakiady Pracowników Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. na rok 2001 wprowadza się następujące zmiany:

W Rozdziale VIII - Nagrody:

  1. Anuluje się punkty 1-3 w dotychczasowym brzmieniu, a w ich miejsce wprowadza się punkty:
    1. Za zajęcie przez jednostki organizacyjne Z.A. "Puławy" S.A. trzech kolejno najlepszych miejsc w końcowej klasyfikacji drużynowej spartakiady, przyznaje się następujące nagrody:
      • I miejsce - 7.900 zł
      • II miejsce - 6.000 zł
      • III miejsce - 4.100 zł
    2. Powyższe nagrody przeznaczone są na zorganizowanie grupowej imprezy rekreacyjnej.
    3. Środki na w/w nagrody zabezpieczają Zakłady Azotowe "Puławy" S.A. z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (Z.F.Ś.S).
    4. Przyznane przez Zakłady Azotowe "Puławy" S.A. środki przekazane zostaną do Ogniska TKKF "Chemik", które dokona rozdysponowanie i rozliczenia wg odrębnego regulaminu stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu XXIII Spartakiady
  2. Dotychczasowe punkty o numerach 4 i 5 otrzymują numerację odpowiednio 5 i 6.

Załącznik Nr 2
wykorzystania funduszu nagród pieniężnych przyznanych w klasyfikacji drużynowej

  1. Przyznane nagrody z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych mogą być wykorzystane przez uprawnione jednostki organizacyjne na zorganizowanie grupowych form aktywnego wypoczynku dla uczestników Spartakiady oraz ich rodzin.
  2. Przez grupową formę aktywnego wypoczynku rozumie się: wycieczkę, biwak, rajd, wspólne ognisko połączone z rekreacją ruchową, rozgrywki sportowe, turnieje itp.
  3. Przyznane środki mogą być wykorzystane na pokrycie kosztów transportu, noclegów, wyżywienia, niezbędnych opłat związanych z organizacją wycieczki (rajdu, biwaku), ryczałtów sędziowskich, nagród w organizowanych konkursach itp.
  4. Łączna wysokość nagród w organizowanych w trakcie imprezy konkursach i zawodach rekreacyjnych nie może przekroczyć 20% kwoty przyznanej na organizację imprezy
  5. W celu wykorzystania przyznanych środków organizatorzy imprezy winni złożyć do Zarządu Ogniska TKKF "Chemik" następujące dokumenty:
    1. program imprezy z podaniem terminu i miejsca oraz nazwisk organizatorów
    2. preliminarz kosztów wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za pobranie i rozliczenie zaliczki
  6. Pobrana zaliczka winna być rozliczona w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy Niewykorzystane środki mogą być wykorzystane w na organizację innej imprezy rekreacyjnej w późniejszym terminie, w danym roku kalendarzowym

| Ognisko TKKF "Chemik" | Strona główna |